فایلخونه،یه خونه پر از فایل...

مجموعه ای از هزاران فایل در همه رشته ها بصورت لیست شده و بر اساس طبقه بندی موضوعی

فایلخونه،یه خونه پر از فایل...

مجموعه ای از هزاران فایل در همه رشته ها بصورت لیست شده و بر اساس طبقه بندی موضوعی

فایلخونه،یه خونه پر از فایل...





طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه
بمب گذاری درر.محتوا

 

بمب گذاری در محتوا

 

 

تعداد صفحات
158 صفحه
مدت مطالعه
10 - 15 ساعت
سطح سختی
مبتدی تا پیشرفته

چه چیزهایی در این کتاب یاد میگیرم؟

  • محتوای عالی از چه بخش‌هایی تشکیل شده است
  • محتوا چگونه توسط خوانندۀ شما مصرف می‌شود
  • چه نکاتی را هنگام نوشتن محتوا باید رعایت کنید
  • چگونه می‌توانید یک مقاله ارزشمند و مفید تولید کنید
  • چطور می‌توانید خواننده را به صندلی میخکوب کنید
  • چگونه می‌توانید با محتوا رتبۀ 1 گوگل را بدست آورید
  • پس از انتشار مقاله، از چه طریق باید آن را پخش کنید
  • توضیحات

  • سرفصل ها

 دوره آموزش تولید محتوا 

***

محتوا مخاطب می‌آورد و فروش را بیشتر می‌کند. محتوا اعتماد می‌سازد و دوستی می‌آفریند. محتوا برندها را خلق می‌کند.

محتوا ذرۀ اتمی دنیای دیجیتال است. همان ذره‌ای که دانشمندان (شما بخوانید کسب و کارهای) ایرانی، هر روز بیشتر به اهمیّت آن پی می‌برند. همان ذرۀ اتمی که می‌تواند انفجارهای هسته‌ای خلق کند… اما فقط و فقط زمانی که به درستی از آن استفاده شود. و این دقیقاً همان چیزی است که در این کتاب می‌آموزید: اینکه چطور قدرت فوق‌العاده این ذرۀ اتمی را آزاد نمایید.

بله! این کتاب به شما تولید محتوا را آموزش خواهد داد. ولی بهتر است اشتباه نکنید! این یک کتاب عادی دربارۀ بازاریابی محتوا نیست. این کتاب یک مرجع و منبع آموزشی بی‌نقص، برای تولید مقاله‌های بی‌نقص است؛ مقاله‌هایی که می‌توانند هزاران خواننده جدید را همچون سیل روانۀ سایت شما کنند.

آیا این کتاب آموزش محتوا برای شما نوشته شده است؟

ما صمیمانه این کتاب را به تمام کسانی که به صورت حرفه‌ای در دنیای اینترنت حضور دارند یا کسانی که تازه می‌خواهند وارد جهان اینترنت شوند، پیشنهاد می‌کنیم. در واقع، چه شما یک مبتدی باشید و چه یک کارکشتۀ محتوا، با توشۀ پر این کتاب را ترک خواهید کرد.

آیا شما:

  • یک استارتاپ یا کسب و کار اینترنتی دارید؟ به کمک این کتاب، نه تنها مقاله‌هایی تولید خواهید کرد که در فروشتان موثر هستند، بلکه درس‌هایی بزرگ دربارۀ مشتری و نحوه تعامل با او یاد می‌گیرید. درس‌هایی که قطعاً در بازاریابی کسب و کارتان به کمک شما خواهند آمد.
  • مدیر بازاریابی (محتوای) یک شرکت هستید؟ پس این کتاب را به عنوان نقشۀ راه در اختیار نویسندگان خود قرار دهید. با اینکار مقاله‌های بهتری توسط آنها تولید خواهد شد و شما هم معیار مشخصی برای سنجش کیفیت مقاله‌ها دارید.
  • یک نویسنده / تولیدکنندۀ محتوا هستید یا به این شغل علاقه دارید؟ پس از خواندن این کتاب، مبحث بازاریابی محتوا را بهتر درک خواهید کرد و نحوۀ نوشتن مقاله‌های فوق‌العاده را یاد می‌گیرید. این می‌تواند در رشد حرفه‌ای و تثبیت جایگاه شما به عنوان یک متخصص محتوا معجزه کند. جایگاهی که قطعاً آیندۀ شغلی شما را تضمین می‌نماید.
  • یک بازاریاب دیجیتال هستید یا در زمینه سئو فعالیت می‌کنید؟ خواندن این کتاب نکاتی را درباره تولید محتوا، سئو و اصول بازاریابی به شما خواهد آموخت که حتماً نگرش شما را به جهان اینترنت و نحوه رشد یک وب‌سایت تغییر می‌دهند.

تمام ابرقهرمان‌های اینترنتی می‌توانند به کمک این کتاب آموزشی، از بمب محتوا به بهترین شکل استفاده کنند!

 

چه چیزهایی را در این کتاب یاد خواهید گرفت؟

شاید تصور کنید که نوشتن محتوای خوب کار سختی است. اما نظر ما در نوین چیز دیگری است. برای نوشتن مطالب خوب کافی است اصول درست نگارش و سئوی محتوا را یاد بگیرید. با یادگیری این اصول، هم خواندن محتوای شما برای خواننده لذت‌بخش خواهد بود، هم مطمئن هستید که محتوای شما به صدر نتایج گوگل صعود خواهد کرد. و این دقیقاً همان چیزی است که در این کتاب خواهید آموخت، به ساده‌ترین و کاربردی‌ترین شکل ممکن.

در حقیقت این کتاب یک چک لیست محتواست. یعنی قدم به قدم شما را در نوشتن محتواهای عالی همراهی خواهد کرد.

ما حرف‌های این کتاب را برای راحتی شما به ۴۸ لقمه (همان آموزش) کوچک‌تر تقسیم کرده‌ایم که در قالب ۴ فصل ارائه می‌شوند. هر کدام از این لقمه‌ها، یکی از مسائل اساسی و تاثیرگذار در تولید محتوا را به شما می‌آموزد. ما همراه هم در تک‌‎تک این نکات مهم برای تولید محتوا عمیق خواهیم شد، آنها را به طور کامل باز می‌کنیم و تا زمانی که از جا افتادن آنها مطمئن نشده‌ایم، دست بر نمی‌داریم.

شما یاد می‌گیرید از نگاه خواننده محتوای خود را درک کنید و مقاله‌ای بنویسید که او دوست خواهد داشت، متوجه می‌شوید که گوگل چگونه محتوای شما را می‌فهمد و به آن رتبه می‌دهد، می‌فهمید که چگونه باید بهترین کلمات کلیدی را برای مقالۀ خود انتخاب کنید، تمام نکات مهم در بهینه‌سازی محتوا برای موتورهای جستجو را می‌شناسید و حتی درباره راهکارهای پخش یک محتوا نیز آموزش می‌بینید.

در طول این مسیر، تمرکز اول ما همیشه بر روی درک درست یک نکته است و پس از آن به سراغ تکنیک‌های کاربردی برای پیاده‌سازی آن می‌رویم. همچنین با ارائه مثال‌های عملی مختلف، مطمئن می‌شویم که نحوه استفاده از آموزش‌های این کتاب کاملاً برای شما روشن خواهد شد. علاوه بر این، تمام ابزارها و سایت‌هایی که یک تولیدکننده محتوا باید بشناسد را به شما معرفی خواهیم کرد و تمام اشتباهات رایج در مقالات فارسی را که در طول این سال‌ها شناخته‌ایم، با شما در میان خواهیم گذاشت.

ساده بگوییم: هدف نهایی ما این است که شما بتوانید مقاله‌هایی بی‌نظیر بنویسید. مقاله‌هایی که بیشترین تعداد خوانندۀ ممکن را به سایت شما بیاورند و تک‌تک آنها را عمیقاً به برند شما علاقه‌مند کنند. مقاله‌هایی که بتوانند کسب و کار شما را به عنوان یک مرجع قابل اعتماد و جذاب در زمینه کاری‌تان مطرح نمایند.

 

 

آیا از نتیجه ندادن زحمات خود به عنوان یک نویسنده رنج می‌‌برید؟ دیگر نگران نباشید! با خواندن این کتاب، نوشتن مقاله‌های جذاب و پربازدید را یاد خواهید گرفت. مقاله‌هایی که به رتبه‌های بالای گوگل دست پیدا می‌کنند.

 

 

 
 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی