فایلخونه،یه خونه پر از فایل...

مجموعه ای از هزاران فایل در همه رشته ها بصورت لیست شده و بر اساس طبقه بندی موضوعی

فایلخونه،یه خونه پر از فایل...

مجموعه ای از هزاران فایل در همه رشته ها بصورت لیست شده و بر اساس طبقه بندی موضوعی

فایلخونه،یه خونه پر از فایل...





طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

 

دوره آموزشی اصول اولیه مشتری مداری (رایگان)

 

در عصر کنونی و در کسب و کارهای امروزی، مهمترین عنصر در هر سازمانی مشتریان هستند، این مشتریان می باشد که به سازمان ارزش می دهند، مشتریان هستند که بقا یا نابودی یک سازمان را رقم می زنند.

سازمان های مشتری مدار، همواره به دنبال راهکارهایی هستند که بتوانند مشتریان خود را تبدیل به مشتریان وفادار نمایند.

 

در این دوره با برخی از موارد مهم در مشتری مداری آشنا می شوید،

در مورد اینکه چرا مشتری مداری و احترام به مشتریان و چرا همیشه حق با مشتری است.

خصوصیات یک سازمان مشتری مدار را خواهید شناخت.

 

و خواهید دانست که یک مدیر مشتری مدار و یک کارمند مشتری مدار بایستی چه خصوصیاتی داشته باشند.

 

اصول مشتری مداری


این یک دوره کوتاه و رایگان در مورد مشتری مداری هست، اگر به مشتری مداری علاقه دارید، اگر می خواهید اندکی مشتری مدار تر باشید، در این دوره رایگــان شرکت کنید.

 

 

enlightenedجهت دریافت رایگان فایل های دوره میتوایند به هر از یک  لینک های زیر مراجعه فرمایید:

 

heartلینک1

heart لینک2

heartلینک3

heartلینک4

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی