دوره آموزشی آشنایی با مدیریت تجربه مشتری CEM
و تاثیر آن در افزایش فروش (رایگان)
مشتری ها تجربه های لذت بخش را دوست دارند.
آنچه مشتری از برند شما به خاطر می سپارد تجربه ای است که برایش ایجاد کرده اید.
یک سوال اساسی در هر کسب و کاری این است که چگونه می توان تجربه های لذت بخش برای مشتریان ایجاد کرد. تجربه هایی که باعث شود مشتری علاوه بر مراجعه های مجدد، ما و محصولات ما را به دیگران نیز معرفی کند.
موضوعی که می تواند به این سوال پاسخ مطلوبی بدهد، روش مدیریت تجربه مشتریان یا CEM است که چندین سالی است در حوزه کسب و کار و بازاریابی و فروش در خصوص آن صحبت می کنند.
ما نیز دوره رایگانی تهیه کردیم که در آن شما را با نکاتی که می تواند تجربه لذت بخشی برای مشتریان ایجاد کند، آشنا می کنیم.
در این دوره چه تکنیک هایی آموزش داده می شود؟
چگونه پرسنل حرفه ای داشته باشیم؟
آنچه در استخدام باید بدانیم.
چطور محیط سازمان را برای تجربه مشتری بهینه کنید؟
گام های ارائه خدماتتان را چگونه مشخص کنید؟
چطور نقشه سفر مشتری را طراحی کنید.
آنچه کسب و کارها در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی باید رعایت کنند!
آنچه سازمان ها در برخورد با مشتری شاکی باید بدانند!
جایگاه خلاقیت در کسب و کار
چگونه تمایز ایجاد کنید؟
چگونه مشتری هایتان را هیجان زده کنید؟
چگونه برای وفادارسازی مشتریان تلاش کنید.
جهت دریافت رایگان فایل های دوره میتوایند به هر از یک لینک های زیر مراجعه فرمایید: